9.9.09

Kenangan!

HAPPY BESDAY
AYAH!!
9.september.1949 - 9.september.2009
60 tahun


Dah 10 tahun abah pergi.
Cepat masa berlalu.
Aku tidak dapat merasa kasih sayang
seorang ayah dengan begitu lama.
Semasa aku berumur 9 tahun,
abah pun dah pergi.
Banyak kenangan manis dan pahit
semasa aku bersama ayah dahulu.
Tapi tak bergitu lama.
Macam mane gambaran
sekiranya abah masih ada sekarang ni,
mesti lagi gembira.
Tapi aku tak seperti orang lain,
merasa kebahagian bersama ayah.
Aku hanya tinggal ibu sahaja,
Dia lah harapan aku,
Dia lah kekuatan aku.
InsyaAllah, aku akan beri dia kebahagian
tapi aku tidak janji.
sekiranya aku pergi dahulu.

Semoga abah tenang disana,
aku akan menjadi ketua keluarga
seperti mana abah dahulu.
Jasa mu tidak akan ku lupa.
Hari raya nanti apoi datang.
Selamat Hari Raya
AYAH!!

5 ulasan:

Syahmi Suhaimi berkata...

things happened for a reason friend.
and i know you are strong ok ;))

and and im always here
being ur shoulder to lend.
;))

kita sama sama doakan
dia bahagia disana ok.

*damn. u make me cry lagi lah!
jahat oh!

syed saiful berkata...

thankz byk2..
keperhatinan ko kat aku..
cukup la tu..
me to crying..

fatimahnajihah berkata...

wow, really touching kot. nway, lead ur way and success okay !

be strong, yeah, doakan dia bahagia sane jugak ;)

syed saiful berkata...

yaya..

ummi berkata...

doakan semoga abah tenang di sana...kalu abah ada pasti cerita hidup kita sekeluarga berubah...akak kesal x sempat nk bahagiakan abah.kalu lah abah ada sekarang....al-fatihah...