1.1.10

cuti baru ni..

PUTRAJAYA

aku ke putrajaya ni nak pergi
ke one utama nak beli something
tp susah nak kesana
xpe laa lain hari ada..
so..plan jalan-jalan la
di putrajaya dgn k.l

sampai sahaja di
putrajaya awal-awal pagi tu
malam tu terus gerak ke
alamanda
entah mcm mane rupanya
aku x pernah jejak disitu
pergi sebb mahu tengok
citer 2012.
yeah..

makan sat kat gerai noodles
kenyang la jugak makan
sedap..

gila susah mahu tengok citer ni
pergi mane-mane cinema
mesti full pagi smpai malam
akhirnya, setibanya aku
di putrajaya terus ke alamanda
pergi tengok citer nii!!!
yeah!! akhirnya dapat tonton
bersama teman aku syahmi

KLCC

Akhirnya aku sampai jugak
di KLCC
selama ni nak pergi
mesti x dapat-dapat
nnt aku mahu dtg lagi
yaa..

thankz syah, sbb bawak aku
thankz ewan, sbb teman aku

petrosains jom!

yeah!! mahu masuk petrosains
thankz korang kerana
setuju untuk masuk tmpat ni
nasib baik murah je
org nak belanja xnak!!
cepat-cepat
nak masuk nak tengok
isi dalam tempat ni

kitaowg bertiga sahaja pergi
syah dgn ewan teman kan aku
masuk petrosains tu
iyela, tempat ni pun
aku x pernah jenguk lagi
apa kata try sekali
best la jugak.

kelakar btoi dinasour tu wei.
siap ckp selamat dtg.
gosok-gosok la cikit
muka dinasour tu, bg relax cikit dia
huhuhu..

jalan-jalan di putrajaya


ni aku laaa...
petang tuh mereka sekalian bawa aku
gi jalan-jalan kat sekitar putrajaya
aku ngekor sahaja.
duduk jela diam dalam kete tu.
segan pun ada,
dorg bawa aku ke mall, jalan2 sahaja.
lepak lak kat gerai cendol,
aku blanja la dorg
nak sangat aku blanja kan...
bior aku bayar kan..huhu
pastu gerak kan hotel mane entah
kat putrajaya tuh, lepak la tepi tasik tu
tangkap gambor. lawa giler tempat tu
rasa mahu duduk citu je..
udh nak malam, gerak balik la
terima kasih, untuk effa sbb bawak
aku jalan-jalan merata-rata.
terima kasih, untuk syah sbb jaga
tempat penginapan aku.
terima kasih, untuk wanie sbb teman
aku pergi jalan-jalan.
kepada effa dengan wanie
sory la aku malu-malu erk..
ohhho..oke ya

yang tengah tu nama dia effa
hot siot!!

yang pandang camera tu, wanie
ayu orgnya!!
chantik!!

ini ler..
cuti hujung tahun lepas aku.

Tiada ulasan: