7.1.10

jalan-jalan tahun baru

gurrrhh!!!
masa untuk aku balik kedah
rindu la plak aktiviti dirumah masa cuit sem ritu
terpaksa balik, ada hal yg perlu dilaksanakan
sampai je rumah,
pergh!! rumah tongak terbalik
terpaksa la aku kemas sendirian
malam tu aku tinggal sorang
makan minum ape tidak, malas nak beli
terpaksa ikat perut malam tu, nak tunggu
budak rumah balik asok pagi
tidur la aku keseorangan.
balik je budak rumah aku pagi tu,
tegahhari tu, terus plan pergi jalan-jalan, kesana kemari
ketupah - ketiti hayun - kebatu hanpar - kesalak denai - kepantai murni
dan hari seterusnya, merayau tak henti-henti
percutian hari pertama di tahun batu
huhuhuh..

BATU HAMPAR

patang tu kitaowg pergi ke batu hampar
tupah titi hayun penuh la plak
pergi tempat ni xda la ramai sangat
firts time mai sini lorr

mencari port nak mandi
tak jumpa-jumpa dari tadi
hampeh!!

rest jap, penat mendaki gunung ni
mencari port yag sesuai
sambil melihat dunia hijau

sebelum sampai
posing dlu depan pagar tempat
air terjun batu hampar nih
cantik sungguh pagarnye..

cantik gila port nih
dalam jugak air kat tempat nih
mandi sampai puas
huarggg!!

SALAK DENAI

Kitaowg berempat dah plan
nak bercuti tempat nih
tak tahu plak ada chalet kat hutan nih
cantik jugak chalet tu
macam-macam buleh buat
bila nak pergi ni toyol???

bilik dia best, selesa, kemas
buleh la klu nak merasa bercuti kat cini

kolam disediakan bagi setiap chalet ni
air semula jd dari gunung
huuu.. bila nak pergi ni wei
buleh mandi puas-puas
terutamanya kutum
hihihi..

tu dia, kolam cukup luas
wah wah!!


housemate kami
singgah jap, kat tepi laut ni
ondaway nak balik ke merbok
cantik gila tempat nih
shoot gambar sat!!

shoot lagi!!

balik dari itu
lepak depan rumah
ada pomdok rehat di depan rumah kami
berbual kosong la kami, sambil
gosip sana sini

hari nak gelap
masuk rumah cepat!!

KE SUNGAI PETANI LAGI!

Asoknya
keluar bersama kakak-kakak kami
iaitu atiz dengan bieda

di vilagemall
karaoke bersama teman-teman

aku nyanyi la satu lagu
untuk diorang
mesti best dengar kan korang
hahahaaa...

ini la kakak-kakak kami
yang tudung merah tuh kak atiz
yang pakai baju biru tuh kak bieda
comel kan kan..

last shoot

TUPAH LAGI KOME!


asoknya kami berempat pergi
ke tupah untuk menjalan kan ruting harian kami
teman kan kutum dengan ewan joging
berlari kesana kemari macam
lipas kudung
huhu..

lupaaa..
kutum tinggal kat belakang
sian dia,

pemenang kita
iaitu neo alfonso, entah mane dia dapat name ni
yang belakang
aku teman kan kutum sian dia lari sorang2
klu x aku yang menang.
bhahaha..

masa untuk mandi plak
lepas penat main kejar-kejar
dengan diorang ni..

mandi-mandi erk.

percutian yang gila-gila puya
terima kasih toyol membawa kami kesana kemari
tiada engkau tidak kemana la kami
hahahaaa..

4 ulasan:

Neo Danish berkata...

ahahahaa

kalo laa tiade toyol,kami mati keboasanan hilang akal di rumah!!:((

syed saiful berkata...

betoi-betoi

syed saiful berkata...

betoi-betoi

Adam Haiqal berkata...

rindu nye saat2 ni syed....:(
jum pindah kdah smula nak x??