9.1.10

tanda soal

apa nak buat nih??
dah bape hari aku duduk kat umh ni,
diorang semua sibuk dengan kelas masing2,
duit makin hari makin habis,
dah tu bosan je duduk umh keluar laa
dengan kawan-kawan

nak tunggu hari yang dah
ditetapkan tu lagi beberapa hari
aku dah bengong, dah tak tahu nak buat ape
kalau keputusannya lain daripada yang
aku fikirkan macam mane erk?

kenapa la perkara ni jadi kat aku
kalau betoi-betoi la terjadi
kita jumpa la lagi, nanti
aku balik, mungkin mencari duit serata alam
ataupun, selak-selak balik sehelai kertas yang tebal tu
alamak lama la pulak.

tapi aku nak habiskan
sisa-sisa peluh tu dengan korang.
kena tunggu la macam mane
hasilnya nanti.

AKHIR KATA
TERIMA KASIH & MINTA DIMAAFI
SEMUA


4 ulasan:

Radiance berkata...

byk2 saba~
hidop mcm roda..
memg touching bile kita ade kt bawah..
akak2 neh da penah rase sume tuh...
always pk positif~
jgn jatuh kan semangat yg stil berbaki kt dalam diri tu...
k.tiz sokong syed~
;)

Neo Danish berkata...

btol kate kakak.
K.O.J-kakak oke je..

syed saiful berkata...

baik puan

Radiance berkata...

be strong~
;))