6.8.09

pengalaman baru

terima panggilan dari uitm, menyatakan aku diterima untuk menjadi pembantu mahasiwa sesi julai 2009. Terkedu, dan tertelan air liur aku. Jadi aku pergi la, kena la balik awl dua minggu sebelum masuk uitm, hummm!!!. Kena krusus dulu tiga hari, hari pertama cam biasa kena dengar ceramah la cikit, pasal jadual masa mms nnt, pastu sudah menjadi tabiat sesi sual kenal, aduhhh tension!!!. so kenal la sorang2, dapat la jugak kenal budak2 baru yg tak pernah jmpa dapat jmpa, yg pernah jmpa sekali lagi jmpa. Hari kedua gi kem di bukit hijau, cam2 jugak la aktivitinya, best gilerrrr. Hari ketiga, dengar ceramah agi, mlm terakhir perlantikan biro2, then aku dapat menjadi biro sukan. Asok nye start la orientasi tuk budak2 baru, aku kena jaga blog malinja B aras bwh. duk la tengak citu tunjuk kan bilik kat budak2 baru ni..penatttt. Pastu mlm bawa gi solat dan ceramah, dan hari yg seterusnya sama saja, tapi mlm ada post mortem kena bincang2 cikit. Aku ni kan biro sukan, time sukan je aku kena handle lorrr. sampai la ada satu program iaitu senam seni, aku kena lah handle ngajor budak2 baru sal senam seni ni, dari situ la aku dpt jadi pembantu mms ni, hihihihi. semua nya setel. Petang terakhir mms, semua pm kena la nyayi kat budak2 baru kasi diorg sedih ckit, pastu ad la budak gilr bg surat, dia kata terima kasih keatas abg syed kerana memberi layanan yang begitu baik. teruja wawa. Kiranya best giler dapat jadi pm ni, walaupun mula2 rasa malas, boring cam2 ag lorrr, dan dari program ni la aku lebih rapat dengan fatin (temah) sebelum ni xle rapat sngat..hihihihi. So sem depan rasa nk joint, tapi xtau ag???. NAK JOINT JOM!

Tiada ulasan: