31.10.09

menghadirkan diri

Semalam iye-iye je nak pergi beli barang
sampai ke centre square,
cadang nak gi hardware dulu
hujan la plak masa tuh
last2 tgh tgu kawan hbis buat rambut
xtau nak buat apa-apa
untuk dilakukan

papadom

aku dgn kuntum pergi tengok citer nih
best laaa, batoi ckp kawam aku tuh
citer ni best. klakar tambah sedih
lame dh aku tgu nak tgok
semalam aku dh tgok.

fun fair

habis tgok citer tu pun
dh mlm. nak beli barang kat
hardware pun xdpt tutup dah
pastuh kitawog pergi fun fair
di taman ria bersama dgn
akak seniour tiga org
x plan pun nak pergi

pusing-pusing?

masukn je, tidak tahu nak main
apa semuanya mencabar
ikut kehendak kawan
nak main jugak, aku pun
main la benda nih, engak tahu
apa nama permainan ni.
huhu..best gila hari tu..

nak pergi sesuatu tempat jgn
dirancang itu trick kitaowg

Tiada ulasan: